Blog Arşivi

29 Kasım 2018 Perşembe

Beytullahta Ben Abdullah Akbulak

Beytullahta Ben

Bir sancak altında kaç milyon insan
Ne tenleri benzer ne dilde lisan
Olmuşlar tek yürek tek bedende can
İnsanlığı gördüm Beytullahta ben

Yedi bağın gülü aynı destede
Yetmiş iki millet aynı listede
Kaç milyon amin der aynı bestede
Tevhidle haşroldum Beytullahta ben

Sinelerde alev ne kül ne duman
Dillerde bir soru vuslat ne zaman
Cehennem söndürür böylesi iman
Aşk ne imiş gördüm Beytullahta ben

Okyanuslar aşmış gelmiş nicesi
Aç susuz uykusuz gündüz gecesi
Her nefes dilinde Kur'an hecesi
Sevdalılar gördüm Beytullahta ben

Bir damla misali kapılmış sele
Zengin fakir paşa nefer el ele
Yanyana secdede sultanla köle
Mahşerle tanıştım Beytullahta ben

Bir zaman derdim ki Ya Rabbi neden
Bir daha istiyor bir kere giden
Meğer bilemezmiş insan gitmeden
Aldım cevabımı Beytullahta ben

Gördüm ki bu dünya bir oyalanma
Halime bakıpta mutluyum sanma
Bedenim Kabeden uzakta ama
Gönlümü bıraktım Beytullahta ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder