Blog Arşivi

29 Kasım 2018 Perşembe

Zakir ilahisi Abdullah Akbulak

Zakir İlahisi

Zakirem ben zakirem
Allah deyip şakirem
Zakirem ben zakirem
Allah deyip şakirem
Kınamayın ey kardaşlar
Ben bir garip zakirem
Kınamayan arkadaşlar
Ben bir garip fakirem

Yüreğimdeki bu yare
0nulmadı biçare
Yüreğimdeki yare
Onulmadı biçare
Bu hasretin elinden
Ağlarım yane yane
Ben hasretin elinden
Ağlarım yane yane

İçerimde şu ben beni
Anlatır yeni yeni
İçerimdeki ben beni
Anlatır yeni yeni
Rahmetin esirgeme
Sevdim canımdan seni
Rahmetin esirgeme
Sevdim canımdan seni

Zakirem dinmez yaşım
İnlerem sallar başım
Zakirem dinmez yaşım
İnlerem sallar başım
Tesbihim Allah Allah
Usanmasam kardaşım
Dermanım Allah
Usanmasam kardaşım

Faniyem ben faniyem
Dervişlerin haliyem
Faniyem ben faniyem
Dervişlerin haliyem
Göşyaşım sel sel oldu
Daha nice ağlıyem
Göşyaşım sel sel oldu
Daha nice ağlıyem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder