Blog Arşivi

4 Aralık 2018 Salı

Babam Abdullah nayır

Babam

İki yaşındayken bıraktın yetim
Böyle küçükken babasızlık çok çetin
Anneme sordum seni dönmez artık o dedi
Alışmam lazım yavrum yetimsin sen yetim
Anneme sordum seni dönmez o dedi
Değilmi Muhammed Nebi o da yetimdir yetim

Babam nerdesin babam çok özledim.
Babam diyemedim babam babam…
Babam sensizim babam göremedim
Babam diyemedim babam babam…

Gül yüzünü bir kez göremedim
Ellerinden doya doya öpemedim
Başkası baba derken boynum büküp ağlardım
Eller coşup oynarken uzaklardan bakardım
Başkası baba derken bir köşede ağlardım
Eller coşup oynarken uzaklardan bakardım


Başkaları baba derken bir köşede ağlardım
Çocuklar babalarıyla coşup oynarken
Uzaklara dalıp dalıp seni aradım.
Yüzünü bir kez göremedim,
Bir defa olsun sana baba diyemedim.
Babam nerdesin babam,
Nerdesin babam,
Nerdesin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder