Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Beytullahta Ben Abdullah Akbulak

Beytullahta Ben


Bir sağnak misali selam yağmuru

Gönüller yıkanmış kalpler dopdolu
İhlas ateşinde nice hamuru
Pişiyorken gördüm Beytullahta ben


Yaş desem yaş değil gözlerden akan

Bir sel ki günahlar bendini yıkar
Kabe göklerinden semaya çıkan
Merdivenler gördüm Beytullahta ben


Unutmuş dünyanın vefa derdini

Yıkmış kalbindeki riya bendini
Öyle teslim etmiş Hakka kendini
Canda canan gördüm Beytullahta ben


O kambur sırtında eski torbası

Torbasında sanki cennet hurması
Hele bir kıyamda varki durması
Göz göz oldum doldum Beytullahta ben


Durdumda tavafı seyrettim hayran

Gördüm bir kainat misali devran
Hangisi melekti hangisi insan
Şaşırdım çok zaman Beytullahta ben


Bir mana sarayı mescid-i haram

O ne ince nakış o ne ihtişam
Her kalbe Muhammed aleyhisselam
Bir taht kurmuş gördüm Beytullahta ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder