Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Fahr-i Cihan Abdullah Akbulak

Fahri Cihan

Ey sevgili fahri cihan Efendim
Canlar cemaline hayran Efendim
Söz perişan sükut hicran Efendim
Bir garip gönülle ben sana geldim
Söz perişan sükut hicran Efendim
Boynunu büktümde Ravzana geldim


Güzelliğin görenleri yakarmış
Senin adın bile hep gül kokarmış
Gözlerinden şefkat sevgi akarmış
Öyle dertliyim ki Ravzana geldim


Güzelliğin görenleri yakarmış
Senin adın bile hep gül kokarmış
Gözlerinden şefkat sevgi akarmış
Öyle dertliyim ki dermana geldim


Bir sevda ki sensiz çöller üşüyor
Dağlar taşlar ardın sıra koşuyor
Aşıkların bir ah çekip düşüyor
Vuslatın kapısı Ravzana geldim
Aşıkların bir ah çekip düşüyor
Boynumu büktümde ben sana geldim


Güzelliğin görenleri yakarmış
Senin adın bile hep gül kokarmış
Gözlerinden şefkat sevgi akarmış
Öyle dertliyim ki Ravzana geldim


Güzelliğin görenleri yakarmış
Senin adın bile hep gül kokarmış
Gözlerinden şefkat sevgi akarmış
Öyle dertliyim ki dermana geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder