Blog Arşivi

30 Aralık 2018 Pazar

Güzel Mekke Abdurrahman Önül

Güzel Mekke

Kabenin örtüsü mis gibi kokar
Dibinden buz gibi zemzemi akar
Mekkenin hasreti yürekler yakar
O güzel Mekkeye götürün beni

Müzdelife orda mina ordadır
Gidemedim yine gönül dardadır
Safa merve orda arafat orda
Güzel Mekke uzak bir diyardadır

Sevinir hacılar aşk ile coşar
Kabenin hasreti gönülde taşar
Özleyen gönüller Mekkeye koşar
O güzel Mekkeye götürün beni

Avlusu mermerdir gülle yıkanır
Kabeyi görenler nura boyanır
Gönül bu hasrete nasıl dayanır
O güzel Mekkeye götürün beni

Bu dünya bir yana Mekke bir yana
Mekkeyi görünce can gelir cana
Özledim Mekkeyi ben yana yana
O güzel Mekkeye götürün beni

Arafat dağına bende çıkaydım
Aşk ile Mevlaya gönül yakaydım
Allahın aşkıyla yanıp dolaydım
O güzel Mekkeye götürün beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder