Blog Arşivi

30 Aralık 2018 Pazar

Kabul Edermisin Abdurrahman Önül

Kabul Edermisin

Nasuh tövbe ile geldm
Mevlam kabul edermisin
Kapına gelip dilendim
Ya Rab kabul edermisin

Nice yıldır gafil gezdim
Hep nefsime aldandım
Şeytan batağına düştüm
Geldim kabul edermisin

Yolun takip edemedim
Kulluğumu bilemedim
Rızanı tac edemedim
Ya Rab kabul edermisin

Bir mürşid elini aldım
Himmet nuru ile yandım
El açıp sana yalvardım
Mevlam kabul edermisin

Ağlarım göz yaşım dinmez
Pişmanlık ateşim sönmez
Bu sebeple yüzüm gülmez
Ya Rab kabul edermisin

Beni bana esir etme
Şeytanı arkadaş etme
Geldim beni geri koyma
Mevlam kabul edermisin

Yolun takip edemedim
Kulluğumu bilemedim
Rızanı tac edemedim
Ya Rab kabul edermisin

Ölmeden evvel öleyim
İman ile güçleneyim
Sana tertemiz geleyim
Ya Rab kabul edermisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder