Blog Arşivi

30 Aralık 2018 Pazar

Mecnuna Sordular Abdurrahman Önül

Mecnuna Sordular

Mecnuna sordular Leyla nice oldu
Leyla gitti adı dillerde kaldı
Benim gönlüm şimdi bir leyla buldu
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Leyla leyla leyla
Leyla leyla leyla
Leyla bahaneydi
Gaye Mevla idi

Leylayı besledi kullar tayalar
Mecnunun başında kuşlar yuvalar
Bize mesken oldu dağlar ovalar
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Mecnun arzulayıp Kabeye vardı
Halkaya yapışıp çok zari kaldı
Mecnun leyla derken didarı gördü
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Mecnun oldum dağ başında gezerim
Mevla ile oldu benim pazarım
Var leyla ki bu sevdadan bezerim
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Şu ben yalvarırken sen naz ederdin
Havaya bakıpta pervaz ederdin
Cefayı çok vefayı az ederdin
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Ulu kuşlar yuva yaptı başıma
Ben Mevlayı görür oldum düşümde
Var git leyla durma benim karşımda
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Bugün Mevla gören Leylaya bakmaz
Ulu a’la gören ednaya bakmaz
Aya nazar eden yıldıza bakmaz
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Derviş Yunus bu sulardan açılmaz
Hakkın lütfun görüp gayre saçılmaz
İnayet-i Hak olan yerden kaçılmaz
Yürü leyla ki ben Mevlayı buldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder