Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Potpori Abdullah Akbulak

Potpori

Dilhanesi pürnur olur
Envarı zikrullah ile
İklimi dil mamur olur
Mimarı zikrullah ile

Sevdim Seni mabuduma
Canan diye sevdim
Bir ben değil alem Sana
Hayran diye sevdim

Aman da aman aman Allahım
Halimiz yaman yaman Allahım
Gece gündüz yalvarıyoruz
Affeyle bizi Allahım

Sallallahü ala Muhammed
Sallallahü aleyhi vesellem

Bir gece Muhammede
Çalabdan geldi burak
Seni okur Zülcelal
Ne durursun kıl hazırlık

Sallallahü ala Muhammed
Sallallahü aleyhi vesellem

Aman Kabem varsam sana
Yüzüm gözüm sürsem sana

Kabenin yolları bölük bölüktür
Benim yüreciğim delik deliktir
Dünya dedikleri bir gölgeliktir
Aman Kabem varsam sana
Yüzüm gözüm sürsem sana

Bir mübarek sefer olsada gitsem
Kabe yollarında kumlara batsam
Hub cemalin bir kez düşte seyretsem
Ya Muhammed canım arzular Seni

Allahümme salli alel Mustafa
Allahümme salli alel mücteba
Bediil cema ve bahril vefa
Ve salli ala kema yenbeği
Essasık Muhammed aleyhisselam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder