Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Yetim Çocuk Abdullah Akbulak

Yetim Çocuk


Dün bir yetim gördüm ensesinde yük
Yer gibi ağırdı semadan büyük
Bunca yükü nasıl taşır bir çocuk
Eğerek boynunu zor der gibiydi


Dilinde kuraktı gözünde firak
Sel gibi ağladı damlaya inat
Ben hemen derdini sorardım fakat
Sanki bakışları dur der gibiydi


Dedim ne işin var şimdi burada 
Hani senin annen baban nerede
Öyle ah çekti ki tam o sırada
Ayırda kalbimi gör der gibiydi


Gezdiği sokaklar eviydi bence
Kuytular yatağı yastığı gece
Çocukların uyku vakti gelince 
Rüzgarı üstüne örter gibiydi


Dünyanın bin türlü hali var denir 
Zalimler her yerde garibi tanır
Düşündüm o zaman kime sığınır
Mazlumun Allahı var der gibiydi


Dilinde kuraktı gözünde firak
Sel gibi ağladı damlaya inat
Ben hemen derdini sorardım fakat
Sanki bakışları dur der gibiydi


İkimizde açtık çok üşüyorduk
Bugün aynı derdi paylaşıyorduk
Sanki seneledir tanışıyorduk
Bir lokmacık ekmek ver der gibiydi


Gezdiği sokaklar eviydi bence
Kuytular yatağı yastığı gece
Çocukların uyku vakti gelince 
Rüzgarı üstüne örter gibiydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder