Blog Arşivi

15 Ocak 2019 Salı

Aciz İnsan Ahyed

Aciz İnsan

Dünyaya geldin gün tanımadın
Hep ağladın ama güldün sandın
Bütün umutlarını boşa çıkardın
Hiç düşünmedin dostum yarınlarını

Ey dostum nasıl gidersin ahirete
Ne götürüyorsun ne diyeceksin Rabbine
Ezan seni çağırınca gittin mi
Allaha şükrünü secdeni ettin mi
Yatağında rahat uyurken dostum ölümü hesap ettin mi

Düşünmedin birgün öleceğini
Mahşerde hesabı vereceğini
Ömür dediğin nedir ki can dostum
Birgün gelip dünyadan göçeceğini

O gün geldiğinde insanlar ağlayacak
O gün geldiğinde heryer dehşet saçacak
Ey dostum hesap o gün çok çetin olacak
O zor günde hesaplar tartılacak
O acı günde ameline bakılacak

Allahım bağışla aciz kulunu
Yöneldik Rabbim sana doğru
İslamın güzel nurlu yolu
Götürsün bizleri cennete doğru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder