Blog Arşivi

9 Ocak 2019 Çarşamba

Arzuhal İçin Ahmet Feyzi

Arzuhal İçin

Arzuhal için Sultana geldim
Sa ile lütfu ihsana geldim
Derdi firaka derman aradım
Ben o tabibe dermana geldim

Bildim ki varlık perdedir Hakka
Ref edip anı canana geldim

Can kulağının hüsnünü duyup
Şem-i cemale pervane geldim
Aşkınla oldum onun giriftar
Kalmadı aklım divanme geldim

Bildim ki varlık perdedir Hakka
Ref edip anı canana geldim

Hükmünü icra etti aşk bende
Yanmaya narı suzana geldim
Mahvu fenada buldum sefayı
Yoklukla rahı merdane geldim

Bildim ki varlık perdedir Hakka
Ref edip anı canana geldim

Halkayı zikri kurmuş aşıklar
Bende sahnında cevlane geldim
Mecnunum bugün aşık derdinden
Neylerim aklı divane geldim

Bildim ki varlık perdedir Hakka
Ref edip anı canana geldim

Şem-i tevhidi gördüm yakılmış
Gitti kararım pervane geldim
Derdi cananım açtı yareler
Bağrım üstünde dermane geldim

Bildim ki varlık perdedir Hakka
Ref edip anı canana geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder