Blog Arşivi

9 Ocak 2019 Çarşamba

Efendime Götürün Ahmet Feyzi

Efendime Götürün

Yine bir ateşe düştüm yanarım
Arşa çıkar oldu ah ile zarım
Eendimin çeşmesinden kanarım
Alın beni Efendime götürün

Nolur kardeş Rasulullaha götürün
Müşkil hallerimi orda bitirin
Nolur beni Ravzasına götürün
Aşık diye eşiğine yatırın

Gizli gizli çıkar aşkın dumanı
Her zaman kurbandır aşığın canı
Ağla gözüm ağlamanın zamanı
Alın beni Efedime götürün

Kurban olam Medinenin iline
Yine neler geldi aciz dilime
Bülbül aşık zar eyliyor gülüne
Alı beni Efendime götürün

Dertliyim dermanım verecek odur
Yarama melhemim sürecek odur
Biçere halimi görecek odur
Alın beni Efendime götürün

Vallahi görmüşüm Sultanım sizi
Bütün makamlara geçiyor nazı
Al kapında kul et bu kara yüzü
Alın beni Efendime götürün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder