Blog Arşivi

8 Ocak 2019 Salı

Secdeden Gayrı Adem Sevgi

Secdeden Gayrı

İlim kapısında verdim yılları
Dinledim Hak diyen alim kulları
Sordum dosta giden bütün yolları
Yakın yok dediler secdeden gayrı

Baktım ay yıldızlar kalmaz zikirden
Varmı dedim sizde şirk denen kirden
Dile geldi bütün kainat birden
Bizde yok dediler secdeden gayrı

Gördüm ki insanın iki düşmanı
Biri kendi nefsi biri şeytanı
Dedim kuşansammı kılıç kalkanı
Silah yok dediler secdeden gayrı

Yaklaştım süslü bir mermer kabire
Belliki zenginmiş dönmüş fakire
Fidye varmı dedim münker nekire
Meded yok dediler secdeden gayrı

Huşu tüllerinden kanat açmaya
Bir lahzada yedi sema geçmeye
Kevser şerbetini elden içmeye
Ruhsat yok dediler secdeden gayrı

Rahmet çöllerinde rahlemi kurdum
Gözlerimde seller vakfeye durdum
Safaya merveye Kabeye sordum
Mirac yok dediler secdeden gayrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder