Blog Arşivi

9 Ocak 2019 Çarşamba

Sen Efendim Ahmet Feyzi

Sen Efendim

Gözyaşlarım durmadan senin için akıyor
Sana olan özlemim hep içimi yakıyor
Sensiz geçen günlere bu kalbim dayanmıyor
Ne olur himmet eyle sen bizlere Efendim

Yıkılmış viraneyim halime yanıyorum
Bülbül-ü şeyda gibi daima ağlıyorum
Derdime derman sensin seni çok seviyorum
Ne olur himmet eyle sen bizlere Efendim

Sana olan aşkımı nasıl anlatacağım
Senin gittiğin yola başımı koyacağım
Bir nazar eyler isen sana kavuşacağım
Ne olur himmet eyle sen bizlere Efendim

Şem'i pervane gibi dönüyorum aşkınla
Huzuru buluyorum bitmeyen bu ummanda
Divaneye dönmüşüm Sultanım dergahında
Ne olur himmet eyle sen bizlere Efendim

Hak-i payine yüzüm sürmeye bende geldim
Kabul eylersen beni tövbe etmeye geldim
Bitmeyen bir aşk ile ben seni öyle sevdim
Ne olur himmet eyle sen bizlere Efendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder