Blog Arşivi

2 Ocak 2019 Çarşamba

Seydam Abdurrahman Önül

Seydam

Yusuf yüzlüm Davud seslim (a.s)
Muhammedi gül nefeslim (s.a.v)
Hüseynidir senin neslin (r.a)
Şeyhim benim Gavsım benim

Seydam Seydam şeyhim benim
Hasretinle yandı kalbim
Sen Efendim ben köleyim
Gavsul azam şeyhim benim

Sana kurban olsun canlar
Felah bulur inananlar
Koşun O'na ey insanlar
Canım benim Seydam benim

Hasretinle yandı özüm
Seyyid Sultan gördü gözüm
Geldim Sana tuttum yüzüm
Ey Sultanım Seydam benim

Sen var iken gidenlere
Aşkın yaktı pare pare
Halim malum nazlı yare
Seydam benim şeyhim benim

Bir yürürsün oynar dağlar
Sofiler aşkınla ağlar
Himmet ister koşup çağlar
Şeyhim benim Seydam benim

Menzil afyon dolup taşar
Biçareler Sana koşar
Seni seven ölmez yaşar
Seydam benim Gavsım benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder