Blog Arşivi

15 Ocak 2019 Salı

Sultanım Abdulbaki Ahmet Turan

Sultanım Abdulbaki

Sultanım Abdulbakiyi görmek diledim
Elbistandan çıktım Menzile geldim
Ben huzurla derdi orada buldum
Bize himmet eyle Sultan Abdulbaki

Gavsım ile Seydam merkadda yatar
Evlatları ağlar dualar yapar
Binlerce Hak kulu Menzile akar
Bize himmet eyle Sultan Gavsı sani

Seyyidsin Efendim ilmi dehasın
Günahkara himmet elin uzansın
Ehlibeytsin Gavsı azam oğlusun
Bize himet eyle Sultan Gavsı sani

Babam gel dedi ben kolları açtım
Uzun yollar tünel dağları geçtim
Sabah dergahında çorbasın içtim
Bize himet eyle Sultan Abdulbaki

Düntya sizin himmetinizle durur
Töbve veriri sekiz şartın buyurur
Nürşidi olmayan arada kalır
Bize himmet Sultan Gavsı sani

Aşık olan maşukunu arıyor
Mecnun gibi çöl sahradan sorıyor
Nice günahkar insanlar geliyor
Bize himmet eyle Sultan Gavsı sani

Cuma namazını kıldım peşinde
Elin öptüm veda ettim Menzilde
Ahmet turan geçemiyom neyim de
Bize himmet eyle Sultan Abdulbaki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder