Blog Arşivi

18 Ocak 2019 Cuma

Sultanım Alaaddin Gürses

Sultanım

Hayatımdın canımdın benim
Damarımda kanımdın benim
Gözlerimde yaşımdın benim
Hasretinle yandım Efendim

Ya Faruk sultan özledik seni
Aşkın yakıyor tüm bedenimi
Ne olur gel artık tut ellerimi
Hasretinle yandım Efendim

Ayrılık ateşin yaktı bizleri
Hiç düşünmezdik sensiz günleri
Mescidde boynu bükük bekleriz seni
Gel artık sultanım özledik seni

Senin yanında huzur bulurduk
Dertten tasadan uzak olurduk
Rabbime Rasulüne yakın olurduk
Hasretinle yandım Efendim

Yüzünün nuru gitmez gözümden
Evlatların çıkmaz senin sözünden
Haber ver bizlere vuslat gününden
Düğünün bayramın senin Efendim

Hakkını helal et efendim bize
Kadrini kıymetini bilemedikte
Çok emeğiniz var üzerimizde
Kavuşmamız kaldı mahşer gününe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder