Blog Arşivi

30 Ocak 2019 Çarşamba

Yol Açın Bayram Büyükoruç

Yol Açın

Allahın dostudur candan severiz
Onlar gül neslidir kıymet biliriz
Gidip diyarından kevser içeriz
Muhammedin gülü benim Sultanım
Gidip diyarından kevser içeriz
Gözümün nurudur benim Sultanım

Yol açın Sultanım Seydam geliyor
Yol açın derdime derman geliyor
Yol açın gönlüme mihman geliyor
Yol açın geliyor benim Sultanım
Gül serin yoluna kurban olayım

Camiye girince yürekler yanar
Heryeri mis gibi bir koku sarra
Nazarıyla kalpler Hak diye yanar
Muhammedin gülü benim Sultanım
Nazarıyla kalpler Hak diye yanar
Gözümün nurudur canım Sultanım

Tebessüm gülüşü nede güzeldir
Aşk ile nazarı ömre bedeldir
Kurban olsun canım kıymet bilendir
Muhammedin gülü benim Sultanım
Kurban olsun canım kıymet bilendir
Gözümün nurudur canım Sultanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder