Blog Arşivi

18 Şubat 2019 Pazartesi

Gel Celaleddin

Gel

Ne kelam yetiyor seni anlatmaya ne kalem
Ne seni rüyalarda görmek yetiyor bu hasreti bitirmeye
Ne de Medineye gelmek
Esselamün aleyküm Sultanım demek dindiriyor içimdeki özlemi
Seni sevmek gözlerimi cennete açmak demek benim için
Seni sevmek göğüs germek sabretmek demek bu kokuşmuş dünyada yaşayabilmem için
Gel ... diyebiliyorum sadece senin için
Gel deyişlerim içimdeki yangını dışıma vurabilmek için
Çünkü ben çok seviyorum Seni Allah için

Gel Sultanım gel cananım
Gel yandı bağrım kurudu göz pınarım
Gel dermanım gel fermanım
Gel padişahım gel…

Mecnunun, maşukun, meftunun say beni
Ey İsanın, Musanın, İbrahimin cümle Peygamberin kainatın Peygamberi
Sana olan aşkımın aşkına mahşerde ümmetinden say beni
Bil ki ömrüm seni meczup gibi sevmelerle gel ... demelerle son bulacak
Bil ki yüreğim Ahmedim ... Ahmedim diyerek duracak
Gel diyebiliyorum içimdeki hasreti dindirebilmek için
Sana gel diyebilmek tek teselli benim için
Allah Habibimi sevin dediği için
Seni çok seviyorum Allah için

Gel Sultanım gel cananım
Gel yandı bağrım kurudu göz pınarım
Gel dermanım gel fermanım
Gel padişahım gel…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder