Blog Arşivi

14 Şubat 2019 Perşembe

Koştum Geldim Bayram Büyükoruç

Koştum Geldim

Bir zamanlar hevalarla doluydum
Rabbimin günhakar gafil kuluydum
Bir gece rüyamda çağrını duydum
Koştum geldim Sana Ya Rasulallah
Koştum geldim Sana Ya Habiballah
Koştum geldim Sana Ya Nebiallah

Ravzanda kırk vakit vecde dalmaya
Cennetül alada komşun olmaya
Şefaat müjdemi elden almaya
Koştum geldim Sana Ya Rasulallah
Koştum geldim Sana Ya Habiballah
Koştum geldim Sana Ya Nebiallah

Mescidini kalp gözüyle göremeye
Minberine mahcup yüzüm sürmeye
Asrı saadetten güller dermeye
Koştum geldim Sana Ya Rasulallah
Koştum geldim Sana Ya Habiballah
Koştum geldim Sana Ya Nebiallah

Feyzinden aldığım yüce ilhamla
Nur oldu gözümden akan her damla
Dilimde binlerce salat selamla
Koştum geldim Sana Ya Rasulallah
Koştum geldim Sana Ya Habiballah
Koştum geldim Sana Ya Nebiallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder