Blog Arşivi

14 Şubat 2019 Perşembe

Sana Geldim Bayram Büyükoruç

Sana Geldim

Dağ gibi günahla geldim ben Sana
Sen himmet edersin gönül ahına
Nazarın şifadır gönül pasına
Gavsım Sana geldim nasıl gideyim
Sana doyulmuyor nasıl edeyim
Nur yüzüne hasret benim yüreğim

Lutfedip bir nazar eyle Sultanım
Ceddin Muhammeddir derde dermanım
İki gün yetmedi Sana doymadım
Güllere benziyor canım Sultanım
Ceddi Muhammeddir gülüm Sultanım

Vardım huzuruna boynumu büktüm
Gözümden pişmanlık yaşları döktüm
Senin aşkın ile gönlümü yaktım
Gavsım Sana geldim nasıl gideyim
Sana doyulmuyor nasıl edeyim
Nur yüzüne hasret benim yüreğim

Hep Seni düşündüm hayakl eyledim
Kuytu köşelerde niyaz eyledim
Şimdi dergahında bayram eyledim
Gavsım Sana geldim nasıl gideyim
Sana doyulmuyor nasıl edeyim
Nur yüzüne hasret benim yüreğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder