Blog Arşivi

5 Mart 2019 Salı

Affına Sığındım Celaleddin

Affına Sığındım

Gafil olup yanmam boşa
Ortak koşmam sana haşa
N'olur gaflet verme başa
Affına sığındım Ya Rab

Kur'an elde baki mürşid
Olayım Rasule mürid
Dilim söyler daim tevhid
Affına sığındım Ya Rab

Koştum sağa koştum sola
İlhak eyle doğru yola
Ancak himmet senden ola
Affına sığındım Ya Rab

Hürmetine kainatı
Yarattığın Muhammedin
Sünnetine sarılarak
Affına sığındım Ya Rab

Gafil taşlar atar bana
Allah aşkı değdi cana
Senin kapın yeter bana
Affına sığındım Ya Rab

Kur'an elde baki mürşid
Olayım Rasule mürid
Dilim söyler daim tevhid
Affına sığındım Ya Rab

Çilesine kurban oldum
Çeke çeke Hakkı buldum
Bir yüce sevgiyle doldum
Affına sığındım Ya Rab

Ey derde dermanı veren
Ey gizli sırları bilen
Arş-u kürsü seyreyleyen
Affına sığındım Ya Rab

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder