Blog Arşivi

5 Mart 2019 Salı

Anam Celaleddin

Anam

Ömrüm ömür olsun senin ömrüne
Beni güller gibi koklayan anam
Canım deyip beni bağrına basıp
Çalıdan dikenden saklayan anam

Ana hızır sultan olsun yoldaşın
Fatma anam olsun ahret kardaşın
Kurban olsun sana bu dertli başım
Rasulüme komşu olasın anam

Tutan elim gören gözüm yoldaşım
Bu yalan dünyada tek arkadaşım
Mahşer günü darda kalmasın başın
Rabbim seni sevsin korusun anam

Çocuktum,
En çok kimi seviyorsun derdin,
seni derdim.
en çok ALLAH (cc) sevilir diye okşardın başımı
Sonra kimi seviyorsun dediğinde,
Ben, seni seviyorum derdim
Sen hayır Rasulullah (s.a.v)'ı derdin yine başımı okşayarak,
Onlardan sonra seni sevmeme izin veriridin
Ana ben Allahımı ilk senden öğrendim daha çocukken
Senin ALLAH cc sana yeter  sözlerinle tutunmaya çalıştım hayata
Sağımdaki solumdaki dallar tek tek koparken
Allaha tutunmayı Allaha güvenmeyi Allaha sığınmayı senden öğrendim daha küçücükken
Hamdolsun seni bana ana yapan Allaha
Ana komşu olasın inşaAllah iki cihan Sultanı Yüce Rasulullah (s.a.v)'a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder