Blog Arşivi

31 Mayıs 2019 Cuma

Affet Allahım Ufuk Akın

Affet Allahım

Nefsime uydum
Daldım harama
Bundan nasıl 
Kurtulayım çaba

Şifa ver benim
Benim yarama
Sonsuz günah 
İşledim ben Allah

Affet Allahım affet Allahım
Günahımız çok affet Allahım
Allahü Allah Allahü Allah
Cümle dertlere dermanım Allah
Affet Allahım

İşledim günah
Durmadan eyvah
Nssıl kurtulayım
Çaresi Allah

Yoktan var eden
Herşeyi gören
Affetmeyi seven
Sensin yaratan

Affet Allahım affet Allahım
Günahımız çok affet Allahım
Allahü Allah Allahü Allah
Cümle dertlere dermanım Allah
Affet Allahım

Ya Rabbi artık
Sen güldür yüzümü
Aşkınla doldur 
Kalbimi özümü

Sana tövbe ettim
Çevirdim yönümü
Çok pişmanım ben
Affeyle Allahım

Affet Allahım affet Allahım
Günahımız çok affet Allahım
Allahü Allah Allahü Allah
Cümle dertlere dermanım Allah
Affet Allahım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder