Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Azrail Kapını Çalınca Garip Bekir

Azrail Kapını Çalınca

Azrail kapım çalınca
Tatalı canımı alınca
Elsiz ayaksız kalınca
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Elsiz ayaksız kalınca
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Can bedenden ayrılınca
Elbiseler sıyrılınca
Bir tabuta buyrulunca
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Bir tabuta buyrulunca
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Namazlarım kılınınca
Helalığım alınınca
Dar kabire varılınca
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Dar kabire varılınca
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Mezar dibine konunca
Üstüme toprak konunca
Kurda kuşa yem olunca
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Kurda kuşa yem olunca
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Mahşer yerine varınca
Alacaklılar sarınca
Hakkını ister karınca
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Hakkını ister karınca
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Kara defter dürülünce
Huzuruna sürülünce
Zebaniler görününce
Kime gidem Rabbi Rabbi Rabbi
Zebaniler görününce
Yardım eyle Rabbi Rabbi Rabbi

Rabbi Rabbi Rabbi
Çare Rabbi derman Rabbi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder