Blog Arşivi

14 Mayıs 2019 Salı

Ben Bu Yolu Bilmez İdim Mehmet Karakuş

Ben Bu Yolu Bilmez İdim

Ben bu yolu bilmez idim
Aşk gönlüme düştü gider
Hay canım

Aşk elinden dertli yürek
Kaynayu ben taştı gider
Hay canım

Hani bizden önce olan
Kalmadı dünyaya gelen
Hay canım

Gece gündüz taat kılan
Ol sıratı geçti gider
Hay canım

Nefsi doyunca yiyenler
Kana kana uyuyanlar
Hay canım

Dili gıybet söyleyenler
Cehenneme düştü gider
Hay canım

Aşk oduna yanmayanlar
Öleceğin sanmayanlar
Hay canım

Göz açıp uyanmayanlar
Şöyle gaflet bastı gider
Hay canım

Bu aşk bana bir düş idi
Hak müesser kılmış idi
Hay canım

Derviş Yunus bir kuş idi
Halk içinden uçtu gider
Hay canım

Cehenneme düşen kişi
Zârılıktır onın işi
Hay canım

Onulmaz bağrının başı
Büryân olup pişti gider
Hay canım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder