Blog Arşivi

31 Mayıs 2019 Cuma

Ben Seni Görmeden Sevdim Umut Mürare

Ben Seni Görmeden Sevdim

Ben seni görmeden sevdim
Yorgun gecelerde titreyen
Bir yanı yetim bir yanı öksüz yüreğimle sevdim seni
Ey gönül bahçemde büyüttüğüm nazlı çiçek
Ey sevdamın adı
Aşkın gerçek anlamı
Bu hasret bu gurbet söyle söyle ne zaman bitecek
Ben seni görmeden sevdim
Yolunu gözledim bir Medine sabahı
Ellerimde güller
Güller ki kokunu aldığım
Kokunu alıp yandığım
Yanıp yanıp ağladığım

Ben seni görmeden sevdim
Gözlerini gözlerime değdir Efendim
Ellerini ellerime
Sevmeyi senden öğrendim ilkin
Sevilmesi gereken her şeyi senden
Şefkât seninle manâ buldu
Buz çöllerini seninle aştım
Ab-ı hayat sundun sıcak ikliminle
Gözlerini gözlerime değdir
Ellerini ellerime Efendim

Ben seni görmeden sevdim
Bahar yüzlü insanlar bildim
Etrafında pervane
Onlardan biri olmak istedim hep
Her emrine amade
Seninle yaşamak
Seninle ölmek
Seninle ağlamak
Ve seninle tebessüm etmek
Aynı sofrayı seninle paylaşmak istedim
Ama en çok seni
Seni görmek istedim
Göremesem de


    Ben seni görmeden sevdim
    Kokunu aldım güllerde
    Ben seni görmeden sevdim
    Adını andım yürekte
    Sevgili sevgili en sevgili
    Görmeden görmeden
    Görmeden sevdim
    Ben seni sevgili sevgili ey sevgili
    Görmeden görmeden
    Görmeden sevdim
    Ben seni sevgili sevgili

Ben seni görmeden sevdim
Veysel Karani sabrıyla büyüttüm sevgimi
Hüznü yoldaş ettim
Kâh yeller gibi estim Yemende
Kâh mecnun gibi düştüm çöllere
Bil ki
Ölüm kapımı çalıp geldiğinde
Ne zaman nasıl kimbilir nerede
Ben seni görmeden sevdim

Ben seni görmeden sevdim
Rüyalarım var sana dair
Özlemlerim var sana
Al yüreğim senin olsun Sultanım
Uyandır beni aşka
Ey gül-i vefa
Ey rahmet sağanağı
Yağmur yağmur tane tane düştünde gönlüme
Kurak topraklarım hayat buldu gelişinle
Ben Leyla çölünde seraplar gördüm çok zaman
Boş hülyalara daldım
Kayboldum
Su içtiğim pınarlara ateşler dokundu,
Ben aşkımın hicranını sırtımda taşıdım

Ben seni görmeden sevdim
Seni görmeden seven milyonlarca sevdalı gibi
En berrak duyguları besledim sana
En nadide hisleri
Gel Efendim
Al götür beni uzaklara
Düşmeden gülün tuzaklara
Gözlerimde yaş akar durur
Bu ayrılık beni yakar vurur
Gözlerini gözlerime değdir
Ellerini ellerime Efendim

    Ben seni görmeden sevdim
    Kokunu aldım güllerde
    Ben seni görmeden sevdim
    Adını andım yürekte
    Sevgili sevgili en sevgili
    Görmeden görmeden     Görmeden sevdim
    Ben seni sevgili sevgili ey sevgili
    Görmeden görmeden
    Görmeden sevdim
    Ben seni sevgili sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder