Blog Arşivi

6 Mayıs 2019 Pazartesi

Bide Ben Ender Tekin

Bide Ben

Yine ben açtım elimi
Büktüm belimi
Alıp bedenimi
Sana geldim Rabbim

Günahım çok biliyorum
Affım diliyorum
Berat istiyorum
Ne olur Rabbim

Bide ben ...
Seni çok seviyorum
Seni çok seviyorum
Rabbim

Bide ben Rabbim...
Bide ben sana hakkıyla kul olmak isterdim,sevdiğini sevmek sevdiğine sevilmek isterdim.Biliyorum hak etmediğimi biliyorum ama ben Rabbim ama ben seni çok seviyorum.
Derdimi seviyorum veren sensin,derdimin dermanı olan sensin,bana seni seviyorum dedirtensin,yüreğimdeki sızım sen gözümdeki nemsin,sende beni severmisin...
Bide ben Rabbim bide ben...
Senin Habibim dediğin Ahmedi (s.a.v),sevdiğim dediğin Mahmudu (s.a.v),ağzından çıkan vahiydir O'nun sözü benim sözümdür dediğin Muhammedi (s.a.v),O olmasaydı alemleri yaratmazdım dediğin Mustafayı sallallahü aleyhi vesellem Efendimi çok seviyorum...
Bide ben Onu öyle çok görmek istiyorum ki.
Ben Onun o güzel yüzüne doya doya bakmak değil bakarken ölmek istiyorum...
Hani insanlar nasıl ölürlerse öyle haşrolunacaklar ya işte ben mahşer günüde yeniden diriltildiğimde karşımda Onu görmek istiyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder