Blog Arşivi

27 Mayıs 2019 Pazartesi

Bir Bilebilsen Sedat Uçan

Bir Bilebilsen

Candan özledim yüce Rasulü
O kainatın çiçeği gülü
Derdime şahit şu sahra çölü
Nasıl özledim bir bilebilsen
Derdime şahit şu sahra çölü
Nasıl yanarım bir bilebilsen

Bir bile bilsen bir bilebilsen
Bir göre bilsen bir görebilsen
Bu feryadımı bir duyabilsen
Nasıl özledim bir bilebilsen

Nur-u dilara hasretin yara
Bir gidebilsem nurlu diyara
Söyle derdimi yüce dağlara
Nasıl özledim bir bilebisen
Söyle derdimi yüce dağlara
Nasıl yanarım bir bilebilsen

Akar gözyaşım damlar kalbime
Şükürler olsun yüce Rabbime
Derman ararım ben bu derdime
Nasıl özledim bir bilebisen
Derman ararım ben bu derdime
Nasıl yanarım bir bilebilsen

Gönül şehrine bende varayım
Hasretin yakar nasıl durayım
Söyle ben onu kime sorayım
Nasıl özledim bir bilebisen
Söyle ben onu kime sorayım
Nasıl yanarım bir bilebilsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder