Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Bir Tek Nazar Feyzullah Koç

Bir Tek Nazar

Kalbi kavurupta yakan
Yaş olupta yüze akan
Tebessümle şöyle bakan
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Ben talibim can aşkına
Sevdanla döndüm şaşkına
Allah Muhammed aşkına
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Aklımı başımdan alan
Beni sevdalara salan
Dünya ahiret şeref olan
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Ben kapında bir köleyim
Uğrunda canlar vereyim
Çok ağladım bir güleyim
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Kara kalbi beyaz eden
Gönül dünyamı seyreden
Elden tutup insan eden
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Tüm sancılar dindirecek
Beni Hakka döndürecek
İman ile öldürecek
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Bütüm ömrüm istediğim
Uğruna bir can verdiğim
Kapında hep dilendiğim
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Nazar eden o gözünden
Hak aşkı yanar özünden
Cennet gülü gül yüzünden
Bir tek nazar nolur Şeyhim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder