Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Ravzasının Önünde

Ravzasının önünde büküldü belim
Sordular suali tutuldu dilim
Evvel böyle değildi doğruldu yolum

Yanıyor Allahım içim yanıyor
Beni böyle görenler mecnun sanıyor

Ravzasının önünde vardır bir kuyu
Kuyudan çekerler o zemzem suyu
Muhammedden aldık o güzel huyu

Yanıyor Allahım içim yanıyor
Beni böyle görenler mecnun sanıyor

Ravzasının önünde feyiz ırmağı
Sağına soluna sallar sancağı
Yarın mahşer gününde hazır burağı

Yanıyor Allahım içim yanıyor
Beni böyle görenler mecnun sanıyor

Ravzasının önünde büyük bir mersin
Açın kapıları Muhammed gelsin
Murad isteyenler murada ersin

Yanıyor Allahım içim yanıyor
Beni böyle görenler mecnun sanıyor

Ravzasının önünde feyiz çeşmesin
Çevirin önünü münkir içmesin
Allah bizi sülüsünden seçmesin

Yanıyor Allahım içim yanıyor
Beni böyle görenler mecnun sanıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder