Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Bülbül Derviş Grup Hacegan

Bülbül Derviş

Güller içinde bülbül
Öter nazlı nazlı
Belli ki aşık olmuş
Ağlıyor zarı zarı

Ey derviş bilmezmisin
Halimi görmezmisin
Öyle bir koku aldım
Hangi gülde dermisin

Bülbül halin çok yaman
Dediğinden anlamam
Hele biraz anlatta
Derdine derman olam

Bağ bahçeler dolandım
İzine rastlamadım
Öyle bir koku ki bu
Hiç bir gülde bulmadım

Sanki cennet kokusu
Bir başkaydı dokusu
Hâlâ burnumda tüter
O cennetin kokusu

Bülbül seni dinledim
Şuna kanaat getirdim
Aşık olduğun o gül
Menzildedir eminim

Menzilin gülü Seydam
Cennet kokulu Seydam
Aşıkların maşuğu
Odur hem Gavsı zaman

Derviş beni eyleme
Duramam bir saniye
Uçam Menzil köyüne
Varam Gavsı saniye

Bülbül git güle güle
Bizden de selam söyle
Sultan Gavsı saniye
Halimizi arz eyle

Aradığımı buldum
Ben Hakka aşık oldum
Öyle bir nur gördüm ki
Görür görmez vuruldum

Menzilin gülü Seydam
Cennet kokulu Seydam
Aşıkların maşuğu
Odur hem Gavsı zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder