Blog Arşivi

26 Mayıs 2019 Pazar

Cürmüm ile Geldim Sana Engin Titiz

Cürmüm ile

Rabbim tövbedir dilekçem
Amelime yok güvencem
Hep ziyandır gündüz gecem
Affeyle beni Ya Rabbi

Rabbim tövbedir dilekçem
Amelime yok güvencem
Hep ziyandır gündüz gecem
Pişmanım Tövbe Ya Rabbi

Cürmüm ile geldim sana
Bakma benim günahıma
Sığındım Rahman kapına
Affeyle beni Ya Rabbi

Cürmüm ile geldim sana
Bakma benim günahıma
Sığındım Rahman kapına
Pişmanım tövbe Ya Rabbi

Şimdi gözüm yaşla dolu
Varmı başka çıkar yolu
Rahmetine al bu kulu
Affeyle beni Ya Rabbi

Şimdi gözüm yaşla dolu
Varmı başka çıkar yolu
Rahmetine al bu kulu
Pişmanım Tövbe Ya Rabbi

İsyan ettim sen affeyle
Hata ettim sen lütfeyle
Bu acize sen rahmeyle
Affeyle beni  Ya Rabbi

İsyan ettim sen affeyle
Hata ettim sen lütfeyle
Bu acize sen rahmeyle
Pişmanım tövbe Ya Rabbi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder