Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Derdim Güzel Garip Bekir

Derdim Güzel

Ne ağlarsın sil gözünün yaşını
Ümmetlerin hep büküyor başını 
Bağrıma bağladım sabır taşını
Aç Ravzanı Ya Muhammed gireyim
Gireyimde muradıma ereyim

Düşte gördüm hayalimden atamam
Hasretinden gece gündüz yatamam
Derdim güzel ben ellere satamam 
Aç Ravzanı Ya Muhammed gireyim
Derdim güzel ben ellere satamam 
Gireyimde muradıma ereyim

Bu sevdadan düştüm dillere 
Bülbül figan eder artık güllere
Veysel gibi vurup geldim çöllere
Aç Ravzanı Ya Muhammed gireyim
Gireyimde muradıma ereyim

Ateş düştü yandı gönül sarayı
Mecnun gibi seçtim akla karayı
Ben saramam böyle derin yarayı
Aç Ravzanı Ya Muhammed gireyim
Gireyimde muradıma ereyim

Ferhat gibi bende dağlar delmişim
Altın olsa ayağımla çelmişim
Kurban olam uzaklardan gelmişim
Aç Ravzanı Ya Muhammed gireyim
Gireyimde muradıma ereyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder