Blog Arşivi

23 Mayıs 2019 Perşembe

Dindir Hasretimi Mustafa Yılmaz

Dindir Hasretimi

Ravzana gelmeye yok benim gücüm
Senden uzaklarda yetim öksüzüm
Sen benim bedenim sen benim özüm
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Ya Rasulallah Ya Habiballah
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Her gece beklerim gelirsin diye
Gelirde rüyama girersin diye
Sarılıp öperim koklarım diye
Beklerim her gece Ya Rasulallah

Ya Rasulallah Ya Habiballah
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Bu dünya hiçbir tat vermiyor bana
Ya gel ya beni al senin yanına
Tak etti ayrılık artık canıma
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Ya Rasulallah Ya Habiballah
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Her geçen gün daha çok özlüyorum
Sonum ne olacak hiç bilmiyorum
Açtım ellerimi yalvarıyorum
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Ya Rasulallah Ya Habiballah
Dindir hasretimi Ya Rasulallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder