Blog Arşivi

24 Mayıs 2019 Cuma

Dua Ömer Arslan

Dua

Allahume ente Rabbi
La ilahe illa ente halagteni ve ene abduke ve ene ala ahdike 
ve va' dike mestetağt.
Euzu bike min şerri ma sana't.
Ebu uleke bi ni'metike aleyye 
ve ebu u bi zembi feğfirli fe innehu
La yeğfiruzzunube illa ent

Ya Allah!
Sen benim Rabbimsin.
Senden başka ilah yoktur.
Beni sen yarattın ve ben
senin kulunum.
Ve ben iman ve ubudiyetimde gücüm yettiği kadar senin ahd ü misakın
üzereyim.
Ya Rabbi! Yapdıklarımın şerrinden sana sığınırım.
Ve senin bana in'am ve 
ihsan ettiğin ni'metleri ikrar ve i'tiraf ederim
Kendi kusur ve günahlarımı da ikrar 
ve i'tiraf ederim.
Ya Rabb! Sen beni afv ü magfiret eyle.
Zira senden başkası
günahları afv ü mağfiret edemez

O Allah!
You are my Lord!
None has the right to be worshipped but You.
You created me and I am Your slave, and I am faithful to my covenant and 
my promise as much as I can. I seek refuge with You from all the evil 
I have done.
I acknowledge before You all the blessings You have bestowed
upon me, and I confess to You all my sins.
So I entreat You to forgive my sins,
for nobody can forgive sins except You. 


Türkçe tercüme: ''Dualar ve Zikirler'' M. Sami Ramazanoglu (Erkam Yayinlari)
Ingilizce tercüme: Selmi Bozat 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder