Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Fırat Kenarında Menzil Grup Hanedan

Fırat Kenarında Menzil

Fırat kenarında Menzil
Senin köyün değilmi
Sofilerde aşk muhabbet
Senin meşkin değilmi

Dervişlerin ister himmet
Himmet senin değilmi
Hafız Kemal ister himmet
Himmet senin değilmi
Zamanın Gavs-ul azamı
Sen Seyda Raşidim Sen

Menzil köyündeki Sultan
Sen Seyda Raşidim Sen
Aşkın verır karış karış
Hem Şeyhim Mürşidim Sen

Birazıcık benle konuş
Sen Seyda Raşidim Sen
Zamanın Gavs-ul azamı
Hem Şeyhim Mürşidim Sen

Dünyayı irşad eden Şeyh
Sen Seyda Raşidim Sen
Haktan feyiz senden himmet
Hem Şeyhim Mürşidim Sen

Habibullahdan hidayet
Sen Seyda Raşidim Sen
Zamanın Gavs-ul azamı 
Hem Şeyhim Mürşidim Sen

Fırat kenarında Menzil
Senin köyün değilmi
Sofilerde aşk muhabbet
Senin meşkin değilmi

Sofilerin ister himmet
Himmet senin değilmi
Hafız Kemal ister himmet
Himmet senin değilmi
Zamanın Gavs-ul azamı
Hem Şeyhim Mürşidim Sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder