Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Gavsı Sani Gökhan Korkmaz

Gavsı Sani

Kur'an hadis her sözü
Hakka döndürür yüzü
Seydamı görenlerin 
Allah olur ilk sözü
Gavsımı görenlerin 
Allah olur ilk sözü

Gavsul Azamı sani
Dedesi Rasul Nebi
Rabbim övmüş yaratmış
Sultanım Seydam seni
Rabbim övmüş yaratmış
Sultanım Gavsım seni

Hak ruhsat tapu vermiş
Zamana kutub etmiş 
Sultanımın nazarı
Bütün aleme yetmiş
Sultanımın nazarı
Bütün aleme yetmiş

Ondan ayrı kalamam
Ben böyle yaşayamam 
Seydam nazar etmezse 
Ben beni taşıyamam
Gavsım nazar etmezse
Ben beni taşıyamam

Suların akışında
Gönlümü yakışında
Rabbimin nazarı var
Seydamın bakışında
Rabbimin nazarı var
Seydamın bakışında

Sofinin tek ilacı
Tesbihiyle duası
Seydam bize öğretir
Hak yolu Rasulullahı
Gavsım bize öğretir
Hak yolu Rasulullahı

Kurban bu böyle gitmez
Dünyaya ömür yetmez
Gel Menzile gidelim
Ecel vakit dinlemez
Gel Sultana gidelim
Ecel vakit dinlemez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder