Blog Arşivi

16 Mayıs 2019 Perşembe

Gece Yolcularına Mustafa Cihat

Gece Yolcularına

Hesapların olmadığı bir zamandan geliyorum ben
Matematiğin olmadığı bir zamandan
Menfaatin çıkarın bencilliğin olmadığı bir zamandan
Tek bir vucut olmanın safları sık tutmanın ancak
Bizi güçlü tutacağı bilinen bir zamandan
Gecenin ayaza çalan en zifir anında uyanık kalmaya takatin,
Akrebin,yelkovanın olmadığı
Ama dimdik ayakta durulan bir vakitten geliyorum ben
Dostun düşmeden koluna girilen,
Haklıya her zaman hakkı verilen,
Bülbüle gül derilen,baykuşa diken örülen bir devirden geliyorum ben
Batıl bilinen zail oluncaya,karanlıklar aydınlığı buluncaya,
Yapılanlardan Hak razı oluncaya kadar
Gözlerine uykuyu haram sayanların yanından geliyorum ben
Şimdi ağlama deme bana,
Artık bitti gecti gitti deme değişti zaman değisti mekan,
Alıştı gözler deme ne de guzel yakıstı,sonu olmayan bir yarıştı,
Zaten her sey yanlıştı deme

Konusamıyorsan sus
Yürüyemiyorsan dur
Bakamıyorsan kapat gözlerini
Ama bana sus deme
Durabildiğin kadar dur ve görme
kapatıver gözlerini deme
.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder