Blog Arşivi

23 Mayıs 2019 Perşembe

Geleceğim Mustafa Yılmaz

Geleceğim

Bahçenize gire gire
Gülünüzü dere dere
Cemalini göre göre
Döneceğim Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Cemalini göre göre
   Döneceğiz Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Adım adım çöke çöke
Geleceğim Rasulallah
Günahları döke döke
Geleceğim Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Günahlarım döke döke
   Geleceğim Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Herkes desin bana deli
Deliyim seni seveli
Ben geçerek suyu seli
Geleceğim Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Ben geçerek suyu seli
   Geleceğim Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Tesbihimi çeke çeke
Eğri boynum büke büke
Gözyaşlarım döke döke
Geleceğim Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Gözyaşlarım döke döke
   Geleceğim Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Beyazları giye giye
Canımdır sana hediye
Beni affet diye diye
Geleceğiz Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Beni affet diye diye
   Geleceğiz Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Arza semaya bakarak
Aşk ateşini yakarak
Irmaklar gibi akarak
Geleceğim Rasulallah
Kabul et Ya Rasulallah

   Irmaklar gibi akarak
   Geleceğim Rasulallah
   Kabul et Ya Rasulallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder