Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Gideceğim Hasan Dursun

Gideceğim

Gideceğim gideceğim
Ol hazreti Muhammede
Gideceğim gideceğim
Ol Rasulü muhtereme
Varıp Ravzasına yüzüm 
Sürüp feryad edeceğim
Candan feryad edeceğim

Ol hazreti Ebubekir
Söyledi sözün özünü
Onun bu güzel sözleri
Yakıyor benim özümü
Onun bu güzel sözleri
Dağladı benim özümü
Yakıyor benim özümü

Ol hazreti imam Ömer
Hükmü adaleti sürer
Mevlam daim onları över
Dahilek ya imam Ömer
Selam sana Sultan Ömer

Ol hazreti imam Osman
Cem eyledi oda Kur'an
Okuruz daim onu her an
Dahilek ya iman Osman
Selam sana Sultan Osman

Ol hazreti iman Ali
Aşk ile girdi meydana
Bunu gören veysilerde
Başladı zikir yapmaya
Başladı devran yapmaya

Vardım Şahımın yanına
Selam verdim huzuruna
Böyle Rasule gidilmez
Biraz hizmet gerek amma
Biraz gayret gerek amma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder