Blog Arşivi

31 Mayıs 2019 Cuma

Hazır Mısın Yasin Konevi

Hazır mısın

Birgün mutlak öleceğiz
Bu dünyadan göçeceğiz
Ecel şerbetin içeriz
Hazır mısın söyle dostum

Kazana suyun koyarlar
Yakasız gömlek biçereler
Daracık kabre iterler
Hazır mısın söyle dostum

Söyle dostum durma söyle
Yaradan aşkına söyle
Dünya fani ölüm gerçek
Hazır mısın söyle dostum

Azığın varmı bu yola
Sakın şeytana aldanma
Dünya için ahiret yıkma
Hazırlığın varmı dostum

Kazana suyun koyarlar
Yakasız gömlek biçereler
Daracık kabre iterler
Hazır mısın söyle dostum

Söyle dostum durma söyle
Yaradan aşkına söyle
Dünya fani ölüm gerçek
Hazır mısın söyle dostum

Aklın var diye söyler tabibler
Lokman hekim gibi bilgin olsa ne fayda
Son nefeste söylemezse bu diller
Bülbül gibi dilin olsa ne fayda

Münker nekir geldiğinde
Sorgu sual sorduğunda
Onların azametinden
Halin nedir söyle dostum

Kazana suyun koyarlar
Yakasız gömlek biçereler
Daracık kabre iterler
Hazır mısın söyle dostum

Söyle dostum durma söyle
Yaradan aşkına söyle
Dünya fani ölüm gerçek
Hazır mısın söyle dostum

Dünyayı alırsın boynuna
Altınları sokarsın koynuna
Azrail geldiğinde yanına
Hazine dolu malın olsa ne fayda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder