Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Herdem Abdurrahman Toprak

Herdem

Gündüz hayalimde gece düşümde
Şu garip gönlümde herdem sen varsın
Sevdan bir karayel eser başımda
Efendim gönlümde herdem sen varsın

Salatu salatun alel Mustafa
Ve ehlin ve sahbin muheynil vefa

Bir garip canım var yoluna feda
Şefaat umarım verirse Hüda
Daha ne isterim fani dünyada
Efendim gönlümde herdem sen varsın

Salatu salatun alel Mustafa
Ve ehlin ve sahbin muheynil vefa

Gezdiğin yerlerde seyyah olaydım
Senin ikliminde senle dolaydım
Nolaydı yoluna kurban olaydım
Efendim gönlümde herdem sen varsın

Salatu salatun alel Mustafa
Ve ehlin ve sahbin muheynil vefa

Yandım hasretinle yetiş imdada
Firkatin ateşi yetmezmi cana
Bir kere göster ki cemalin bana
Efendim gönlümde herdem sen varsın

Salatu salatun alel Mustafa
Ve ehlin ve sahbin muheynil vefa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder