Blog Arşivi

24 Mayıs 2019 Cuma

Herşey Yalan Mürsel Tuncer

Herşey Yalan

Yıllar yılı dostum sandım
Sevdam için ona kandım
Onu dostum bildim yandım
Anladım ki nefsim yalan

Herşey yalan herşey yalan
Bir tek dost var oda Sultan

Bir ömür onunla geçti
Bu yollara ömür biçti
Tövbe edip dostu seçti
Anladım ki herşey yalan

Herşey yalan herşey yalan
Bir tek dost var oda Sultan

Nefsim bana perde oldu
Kalbime bir hançer vurdu
Açan güller çoktan soldu
Anladım ki herşey yalan

Herşey yalan herşey yalan
Bir tek dost var oda Sultan

Bu günlerim geçmez oldu
Gönlüme bir hüzün doldu
Ruh bedende mahzun kaldı
Anladım ki herşey yalan

Herşey yalan herşey yalan
Bir tek dost var oda Sultan

Sonunda ondan kurtuldum
Gerçek olan dostu buldum
Onun ile mutlu oldum
Anladım ki herşey yalan

Herşey yalan herşey yalan
Bir tek dost var oda Sultan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder