Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

İstanbulda Hüzün İsmail Erbay

İstanbulda Hüzün

İstanbul sokaklarında yürüyorum amansızca
İçimde bir sızı var dertlerim başımda

Bir tarafta eski tarih ecdadımın eserleri
Br tarafta kaybolan ben yarınları olmayan gençler
Başım öne eğik kahrımdan acılarla yol alıyorum

Yol alıyorum yol alıyorum
Acıdan çileden tek geçiyorum
Yol alıyorum yol alıyorum
Dertlerden kederden kurtuluyorum
Düşündükçe yüce Mevlayı
Ona layık olmadığımı anlıyorum

Bir topkapı sarayında
Ayasofya avlusunda
Eyyüb sultanın yanında

Bir beyazıt meydanında
Ayasofya avlusunda
Eyyüb sultanın yanında
Mevladan af diyorum
Yoksa ben bunalıyorum

Yol alıyorum yol alıyorum
Acıdan çileden tek geçiyorum
Yol alıyorum yol alıyorum
Dertlerden kederden kurtuluyorum
Düşündükçe yüce Mevlayı
Ona layık olmadığımı anlıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder