Blog Arşivi

26 Mayıs 2019 Pazar

Kan Gibi Eşref Ziya

Kan Gibi

Günleri aşka kurun
Rengi siyahtır karın
Geride kalsın yarın
Dün gibi

Sen örümcek sen ağsın
Ölüler kadar sağsın
Yokluk üstüne doğsun
Gün gibi

Ben hiçbir zaman bendim
Yandım damlaya döndüm
Aynalarda göründüm
Sen gibi

Dün gibi an gibi
Can gibi kan gibi

Can niye ezel kokar
Yerden göğe yağan kar
Ölü saklarmı mezar
Ben gibi

An gelir yanar perde
Gölge bensem o nerde
Dermansızlık bu derde 
Can gibi

Ben hiçbir zaman bendim
Yandım damlaya döndüm
Aynalarda göründüm
Sen gibi

Dün gibi an gibi
Can gibi kan gibi

Kanım mıknatıs pası
Demir ve aşk yarası
Ezel ebed arası
An gibi

Benmişim bana pusu
Ver suya bir yudum pusu
Niye kan kokusu 
Kan gibi

Ben hiçbir zaman bendim
Yandım damlaya döndüm
Aynalarda göründüm
Sen gibi

Dün gibi an gibi
Can gibi kan gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder