Blog Arşivi

16 Mayıs 2019 Perşembe

Kavuştur Beni Nihat Ateş

Kavuştur Beni

Bu gönül Rasulü özler hep özler
Her zaman heran yollarını gözler
Cemalini görmeyi arzu eder
Mevlam can Ahmede kavuştur beni
Cemalini görmeyi arzu eder
Mevlam nur Ahmede kavuştur beni

Bu gönül Rasulü ararda durur
Hasretiyle hep yanıp kavrulur
Varsam Ravzasına dertler son bulur
Mevlam can Ahmede kavuştur beni
Mevlam nur Ahmede kavuştur beni

Bu gönül aşkından sararıp solmuş
Mubarek cemaline hayran olmuş
Hasretinden deli divane olmuş
Mevlam can Ahmede kavuştur beni
Hasretinden deli divane olmuş
Mevlam nur Ahmede kavuştur beni

Bu gönül çok coşkun sel gibi çağlar
Ya Nebi Ya Rasul diyerek ağlar
Rasulün yokluğu yürekler dağlar
Mevlam can Ahmede kavuştur beni
Rasulün yokluğu yürekler dağlar
Mevlam nur Ahmede kavuştur beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder