Blog Arşivi

26 Mayıs 2019 Pazar

Kimse Yokmu Eşref Ziya

Kimse Yokmu

Eyvah yanılmışım
Dünyaya aldanmışım
Bitmez dediğim günler
Hepsi geçti birer birer

Nerde sevenlerim
Bi hayaldi gençliğim
Soldu kalbimdeki
O masum beyaz güller

Esen yeller gibi coşkun pınarlar gibiydim
Hoyrat rüzgarlara umutlarımı ekmiştim
Geride kaldılar şimdi

Feryadım figanım
Hazanım olmadan gel sen
Günahım pişmanım
Başkası duymadan gel sen
İsteme yokluğunu
Ah kimse yokmu

Hayret yanılmışım
Dünyaya aldanmışım
Bitmez dediğim günler
Hepsi geçti birer birer

Nerde sevenlerim
Bi hayaldi gençliğim
Soldu kalbimdeki
O masum beyaz güller

Esen yeller gibi coşkun pınarlar gibiydim
Hoyrat rüzgarlara umutlarımı ekmiştim
Geride kaldılar şimdi

Feryadım figanım
Hazanım olmadan gel sen
Günahım pişmanım
Başkası duymadan gel sen
İsteme yokluğunu
Ah kimse yokmu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder