Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Medineye Gidemedim Mustafa Yılmaz

Medineye Gidemedim

Herkes gidiyor hacıya
Vedalaşır dostlarıyla
Bu senede kaldım yine 
Rasulullaha gidemedim
İkrarımı diyemedim
Olmaz olsun bu ayrılık
Medineye gidemedim
İkrarımı diyemedim

Gözlerimde serap oldu
Kanlı yaşım hebam oldu
Yandı ciğer kebab oldu
Bu senede gidemedim
Rasulullahı göremedim
Yandı ciğer kebab oldu
Bu senede gidemedim
İkrarımı diyemedim

Efendim sen dua eyle
Vuslatı gömdüm gönlüme
Ümidim gelecek sene
Rasulullaha gidemedim
İkrarımı diyemedim
Olmaz olsun bu ayrılık
Medineye gidemedim
İkrarımı diyemedim

Nerelerde bulam seni
Kaybettim bende kendimi
Boşa geçirdim ömrümü
Rasulullaha gidemedim
İkrarımı diyemedim
Olmaz olsun bu ayrılık
Medineye gidemedim
İkrarımı diyemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder